czwartek, 5 lutego 2015

Ulubione zespoły - GOT7

Witajcie! W dzisiejszym poście napisze o moim trzecim ulubionym zespole jakim jest GOT7. Ostatnio zaszła pewna zmiana w rankingu i teraz BTS (post o nich tutaj) są u mnie na pierwszym miejscu a Exo na drugim (post tutaj). Dobra wracając do tematu boysband GOT7 zadebiutował 15 Stycznia 2014 roku. Uformowany został przez wytwórnie  JYP Entertainment i jest to grupa hip-hopowa.


GOT7

Muzyka i Układy Taneczne
Pierwszą ich piosenką jaką usłyszałam była Girls Girls Girls tutaj. Muszę przyznać że kawałek od razu mi się spodobał , rytmiczny i wesoły. Kiedy zobaczyłam te akrobacje przy tańcu po prostu nie mogę tego opisać jakie wywarło to na mnie spore wrażenie ale myslę że to- O_O wystarczy.
Do tego co zobaczyłam aż trudno mi było uwierzyć że to była ich debiutancka piosenka. Kolejnym z moich dalszych stwierdzeń było to że skromnością nie grzeszą. Pomimo tego że wszystko mi się bardzo spodobało to uważam że w debiucie są na równi sz BTS. Tutaj z teledyskiem i utworem było sporo zaskoczenie ale jak zobaczyłam pełny układ to po prostu nie mogłam się napatrzeć tutaj. Oczywiście nie mogło zabraknąć wygłupów przy tańcu tutaj. Kolejnym ich utworem który usłyszałam był I like You tu. Ponieważ nie ma teledysku postanowiłam dodać linka do dance practive. Swoją drogą nie uważacie że naprawdę świetnie tańczą ale zarówno w tej wersji i następnej do której podam linka nie obyło się bez wygłupów. Dtuga część tak jak wspomniałam w poprzedniej linice jest również pełna żartów tu. Teraz coś o piosence jest naprawdę fajna i miło się jej słucha. Kolejnym wykonaniem jest utwór pod tytułemtutaj. Muzyka jest naprawdę super  do tego nieźle uzależnia a teledysk naprawdę ciekawy i dość śmieszny. Na tańcu też się nie zawiodłam może nie zaskoczyło mnie to do tego stopnia co przy ich debiucie ale musze przyznać że było na co popatrzeć. Jak nie wierzycie zobaczcie tutaj. Patrząc jak oni tańczą sama miałam ochotę tak potańczyć.  Część dalsza śmieszna tutaj oczywiście tego nie mogło zabraknąć. Moim zdaniem w niektórych momentach drugich części dance practive można naprawdę nieźle się pośmiać XD. Kolejnym i czwartym już wykonaniem jest Stop stop it tu. Ten utwór należy do moich ulubionych jeżeli chodzi o GOT7. Mogłabym słuchać go całymi dniami. Teraz krótko o teledysku. Film jest naprawdę ciekawy lekko związany z przyszłością i wydaje mi się że z przeszłością ale nie jestem pewna. Układ taneczny też bardzo mi się podoba jest naprawdę ciekawy i zaskakujący. Dobra czas na drugą część tutaj nazwa Crazy Boyfriend version jak najbardziej się zgadza i nie mam do tego wątpliwości XD. A teraz czas na ostatnią piosenkę tym razem po japońsku Around The Word tutaj kolejna z moich ulubionych utworów GOT7. Napisze tak to jest świetne i mega energiczne O_O. Taniec jest również świetny tylko szkoda że nie ma pełnej wersji tanecznej.

Programy przetłumaczone na język Polski
Jak do tej pory z tych dłuższych programów znalazłam tylko Weekly Idol tutaj i wycinek z odcinka specjalnego tu. Mogę was zapewnić że nie jest to nudne ale za to bardzo śmieszne i pełne zaskakujących pomysłów prowadzących.

Mam nadzieję że spodobał wam się dzisiejszy post. Mam do was ogromną prośbę zostawiajcie jakieś komentarze jeżeli spodobał wam się post. Do następnego postu!

Obrazki z Google Grafika

1 komentarze:

  1. "Life is brutal, full of mistakes, 'cause Polish language is too hard for Rosie-chan." ~ Ja, 2015.
    Podoba mi się to, z jaką fascynacją piszesz o jednym z ulubionych zespołów; brzmi to trochę tak, jakbym to ja gadała o swoich wymyślonych postaciach lub herbacie, chociaż Twój styl jest nieco uboższy (co jest zrozumiałe, w końcu to ja piszę dłużej) :)
    Chwalę Cię za: długość postu (uhuhu, ktoś tu pracuje *huehue*), za chęci - dodałaś posta (miałam pisać rozdział, przyzwyczajenie) wczoraj i dzisiaj, WOW.
    GDZIE MINKA NA KONIEC?! GDZIE MINKA JA SIĘ PYTAM! ;_;
    Pozdrooo~
    Wredny, mały człek, który gada z Bercią (patrz. ja) ~

    OdpowiedzUsuń

 
Lovingly designed by Tasnim