środa, 23 lipca 2014

Ulubione zespoły - Exo

Witajcie! Dzisiejszy post będzie o moim ulubionym zespole, czyli Exo. Boysband podzielony jest na Exo-k i Exo-M. Zespół ten obecnie składa się z 11 osób, ponieważ odszedł Kris - lider M. Muszę się przyznać, że o wiele bardziej lubię Exo-M. Właściwie to sama nie wiem dlaczego XD. Wracając do tematu, Exo-K promuje się w Korei, a M w Chinach. Zadebiutowali 8 kwietnia 2012 roku.

Muzyka i układy taneczne

Pierwszy raz spotkałam się z nazwą zespołu przeglądając różne blogi. Wtedy też przez przypadek trafiłam na ich piosenkę Wolf K i Wolf M  (używam M i K by było wiadomo jaka wersja). Na początku  nie spodobały mi się obie wersje, ale po trzecim lub czwartym przesłuchaniu stwierdziłam, że to jest super! Dla ciekawych wersja taneczna. Na Wolf natrafiłam w okresie kiedy powrócili z Growl K i Growl M. Do tego utworu są dwie wersje teledysku dla, ciekawych tu i tutaj.  Kiedy zobaczyłam  wersję taneczną  tu i tu, przepadłam O_o. Jeszcze jakiś czas później pojawiła się Drama Ver. tu i tu .Nie ukrywam że ów dwa odcinki straszliwie mi się spodobały, chociaż straszliwie to chyba trochę za mało powiedziane. Po tym wszystkim co zobaczyłam postanowiłam zobaczyć inne ich wykony i tak trafiłam na History K i History M, o układach chyba nie muszę dużo pisać, bo to i to jest po prostu genialne. Gdy zobaczyłam Mama K i Mama M stwierdziłam, że każdy kolejny teledysk jest coraz bardziej EPICKI. Inaczej tego określić nie umiem. Układ  taneczny  tutaj. Kiedy już jakiś czas słuchałam Exo pojawił się świąteczny Comeback. Stwierdziłam, że nie będę dodawać tutaj linków. No i całkiem nie dawno pojawiła się piosenka Overdose K i Overdose M. Teledyski wyciekły miesiąc wcześniej, no ale jak widać całkiem dużo tych wyświetleń po dwóch miesiącach. Niestety nie mogłam znaleźć wersji tanecznych. Jeżeli chodzi o teledysk to się powtórzę: jest epicki chociaż nie, on jest mega epicki. Gdy go zobaczyłam moja mina wyglądała mniej więcej tak: O_O.


Programy przetłumaczone na język Polski.

Skoro napisałam już co sądzę o muzyce, czas przejść na przetłumaczone programy z ich udziałem. Nie będę się zbytnio rozpisywała, tylko dam linki. Pierwszym moim ulubionym programem jest Exo Showtime, który ma 12 części 1, 2 ,4 ,5 ,6 , 7  ,8 , 9 ,10 ,11 ,12. Niestety odcinek 3 został usunięty. Później trafiłam na Sunshine Day cz. 1, Sunshine Day cz. 2 ,Fantastic Thursday i Happy Camp. Po jakimś dość długim czasie zostały przetłumaczone: Weekly Idol , Weekly Idol 2 , China Big Love Concert no i ostatnio Happy Camp 2. Tych programów i wywiadów jest jeszcze cała masa, ale to są najdłuższe a zarazem najciekawsze, jakie do tej pory znalazłam. Jeżeli obejrzeliście te programy to możecie zauważyć, że wszystkie są bardzo śmieszne i fajne, ponieważ nigdy nie wiadomo czego się spodziewać ani po prowadzących, ani po Exo.

Mam nadzieje że mój dzisiejszy post spodobał się wam i dalej będziecie czytać mojego bloga. Tak więc, do następnego postu!
Obrazki z Google Grafika

1 komentarze:

  1. Świetnie wyszło! Jestem świadkiem Twojej poprawy, czy jak? O matko, Wika, nie poznaję Cię!
    Ogarniasz? Twoja przyjaciółka Cię NIE POZNAJE! *.*
    To dobrze, jak byś nie wiedziała~ (włączył mi się Kaprys nr 24 Paganiniego na YouTube xD)
    Widać, że kochasz EXO. Tak ładnie o tym wszystkim piszesz, z takim sercem~ ♥ <- o! takim sercem! ♥
    Dobra, czekam na kolejny post. Nie karz czekać mi miesiąc, albo więcej! (bo zabiję... nyahahaha *#devilsmile*)

    OdpowiedzUsuń

 
Lovingly designed by Tasnim