piątek, 6 lutego 2015

Ulubione piosenki girlsbandów cz.2

Witajcie! W dzisieszym poście kolejna część moich ulubionych piosenek girlsbandów. Ale zanim zaczniemy chciałabym polecić wam bloga mojej przyjaciółki i jej koleżanki tutaj.
 Dziewczyny piszą różnego rodzaju opowiadania w tym fanfiki i parodię na przykład ,,Alicji w Krainie Czarów'' i wiele innych ciekawych serii. Więc jeżeli lubicie tego typu rzeczy to naprawdę wam polecam ,ponieważ bardzo się starają i według mnie takie pisani naprawdę im wychodzi.
Wracając do tematu dzisiejszego postu tak jak w porprzednim będzie siedem piosenek. Od razu zapowiadam że możecie już oczekiwać części trzeciej. Jeżeli nie czytaliście pierwszej to zapraszam tutaj.

T-ara N4

8. T-ara N4- Jeon Won Diary tu. Pierwsza piosenka dzisiejszego postu i ósma z całej listy. Strasznie ją lubię. Jest bardzo rytmiczna i naprawdę poprawia humor. Jeżeli chodzi o taniec również mi się podoba jest dość łatwy ale dzięki temu  pasuje do klimatu tego utworu.
Teledysk jest równie ciekawy co taniec i muzyka , ponieważ początek filmiku jak dla mnie jest dość... intrygujący. Dziewczyny wchodzą do jakiegoś pomieszczenia wypełnionego rysunkami i te rysunki nagle zaczynają wypełniać się kolorami. Potem nie wiadomo jak ze ściany wyłania się rysunkowa ręka (bez kolorów) za którą łąpie jedna z T-ary. Nagle ręka ciągnie ją w swoją stronę i zaraz po tym pokazane jest jak girlsband tańczy otoczony tancerzami. No dobra wszystko ok ale co z tą tajemniczą ręką gdzie ona się podziała O_O?
 Ja rozumiem może tak specjalnie zostało to zrobione bo w tym momenice w angielskich napisach pojawia się ,,złap mnie za rękę'' no ale mimo wszystko jest to jedyna rzecz w teledysku jaka przykuła moją szczególną uwage. Dobra nie czepiając się już więcej moge jedynie napisać że polecam wam ją jeżeli macie zły humor :-).

9.Girls Day - Female President tutaj. Kolejny pozytywny kawałek miły dla uszu. Jeden z moich ulubionych utworów tego zespołu. Taniec jest nawet nawet. Za to teledysk niespecjalnie mi się spodobał.
Pomimo tego że dziewczyny wyglądają naprawdę fajnie jest według mnie kilka elementów które lekko popsuły ten filmik. Nie będe ich opisywać bo myślę że naprawdę dużo by było tego opisu. Zamiast tego napisze co mi się podobało. Przykładem może być ten czarny samochód którego drzwi otwiera się w dość nietypowy sposób. Podobała mi się też końcówka z tymi różowymi parasolkami wyglądało to naprawdę bardzo ciekawie i ładnie. Według mnie to po prostu atak tego koloru za którym nie przepadam ale jakoś mi on nie przeszkadzał. Wprost przeciwnie bardzo pasował do tego teledysku.
 Jest jeszcze dużo elementów które uważam że były fajne ale miało być krótko a trochę za bardzo się rozpisałam . Zatem przejdźmy do następnego numeru.

10. F(x) - Rum Pum Pum Pum tutaj. Utwór jest naprawdę super. W całej liście jest to już trzecie wykonanie tego girlsbandu. Wspomnałam już że bardzo lubię rap Amber? Wracając do tematu dość często słucham tego wykonania i zupełnie mnie nie dziwi dlaczego na YouTube ma tyle wyświetleń i łapek w górę.
 Dobra teraz coś o tańcu uważam że jest całkiem fajny i przyjemny w oglądaniu. A o trudności tego układu wyjątkowo nie mam zdania.  Jednak jest kilka elementów które naprawdę mi się spodobały są one od 2.06 do 2.14. Teraz czas na teledysk.
Twórcy mieli całkiem dobry pomysł na filmik , dziewczyny miały niektóre ubrania fajne niektóre takie sobie. Do tego nie będe się zbytnio czepiać ale jest jedno ale ciekawa jestem jaki zapach miały te kwiatki XD. Zakończe ten opis tą myślą i przejdę już do jedynastego kawałka.~

Girl's Day

11. Girl's Day -Something tu. To chyba pierwsza spokojna piosenka na tej liście XD. Powiem tak ona jest genialna mogłabym słuchać jej godzinami i tak mi się wcale nie nudzi ! Spokój melodii jest jak cisza po powrocie ze szkoły gdzie wszyscy i wszędzie się wydzierają (przynajmniej dla mnie).
 Nie żartuje. Filmik do utworu badzo pasuje zresztą podobnie jak taniec i wygląd dziewczyn. Swoją drogą naprawdę bardzo dobrze wyglądają w tych sukniach. No ale jak to ja widząc ten taniec chce mi się śmiać bo cały czas mam przed oczami BTS tańczą ten układ w Weekly Idol i Bangtan Bomb.
 Dobra wystarczy o BTS na jakiś czas. Wracając do tematu który znowu zmieniłam naprawdę wszystkim polecam tą piosenkę zarówno mającym doła jak i dobry humor.~

12. Apink - U You tutaj. Dwunasty kawałek na liście i drugi Apink jednocześnie. Melodia jest bardzo przyjemna podobnie jak utworu powyższego.
Teledysk  jest jakby drugą częścią filmiku z piosenką NoNoNo. Osobiście uważam że jest również miły dla oczu przy okazji można zobaczyć lekką zabawe przy nagrywaniu tego. Co jest naprawdę super. Dodatkowo uważam że te kolorowe napisy pojawiające się bardzo pasują do klimatu jaki stworzyły Apink.  Tak poza tym niewiele da się na ten temat napisać najlepiej będzie jeżeli po prostu to obejrzycie i myśle że obie rzeczy wam się spodobają.

Apink


13. F(x) - Nu Abo tutaj. Tym sposobem dotarliśmy do przedostatniej już piosenki w tej części. Ale spokojnie będzie jeszcze część trzecia. Mam nadzieje że nie zanudziliście się tym postem i nie zasypiacie przed komputerem XD?
 Kolejny dość spokojny utwór (tak właściwie drugi ale mniejsza o to) a zarazem kolejny F(x) który mi się do tej pory nie nudzi. Teledysk do niego jest też strasznie ciekawy ale nic nie przebije świetnego wyglądu dziewyczn. Szczególnie w ich wyglądzie podobają mi się fryzury z kolorowymi końcówkami. Jeżeli chodzi o taniec to jest poprostu świetny nic dodać nic ująć.
 Dochodzi do tego dobry śpiew i wszystko wychodzi w dobrą całość i pomyśleć że ta piosenka jest z 2010 roku O_o wow! Naprawdę bardzo wam  polecam tą nutę bo jest fajna.

14. Miss A - Love Again tutaj. No dotarliśmy do ostatniego dzisiaj utworu. Również o fajnej melodii. Jak się okazuje jest również z 2010 roku!. Czas napisać trochę o tańcu. Cóż ukałd niestety nie bardzo mi się podoba.
Widziałam już dużo różnych tańców do tego typu muzyki i muszę przyznać że ten jest wyjątkowo średni ale to nic. Teledysk jest lepszy. Dziewczyny z Miss A szykują się na konkurs. W między czasie jedna z nich umawia się na randkę ze swoim chłopakiem który z tego co możemy wywnioskowac z jej miny całkiem nieźle się spóźnia. Kiedy w końcu przychodzi zostaje dość mocno chłodno przywitany a dziewczyna odchodzi XD.
Oczywiście teledysk skończył się na tym że dziewczynom się udało a chłopak przeprasza za swoje zachowanie. Można by stwierdzić: nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło XD. Nawet w teledyskach XD.

Dziekuję wam za przeczytanie posta. Mam nadzieje że się spodobał. Nie przedłużając do następnego postu który będzie już niedługo!

Obrazki z Google Grafika





2 komentarze:

  1. Awawawawawaww~
    Dzięki za polecenie bloga, kochana jesteś :3
    Nu a~b~o XD
    Widać, że się starasz w pisaniu. To naprawdę widoczne, aż klaszczę teraz w ręce.
    Większości z nazw tych piosenek nie umiem poprawnie wypowiedzieć, dlaczego? ;_; Koreański taki trudny...
    Prawie nie ma błędów, nawet interpunkcyjnych. LOL :3
    Pościk bardzo fajny, aż posłuchałam trochę k-popu (coś niepodobnego do mnie *dramatyczna muzyka w tle, dum dum duuuuuuuum*).
    Pozdrełki, Bon-Kyun~

    OdpowiedzUsuń

 
Lovingly designed by Tasnim