sobota, 12 lipca 2014

Ulubione zespoły - BTS

Witajcie! Oczywiście jak zwykle długo nie pisałam z powodu braku weny ale to u mnie normalka. Dzisiejszy post będzie o jednym z moich najulubieńszych zespołów z K-popu czyli BTS lub Bangtan Boys albo Bangtan Sonyeondan. Przy tylu nazwach można nieźle się pogubić ale wszystkie są właściwe.



Muzyka i Układy taneczne

Pierwszymi ich piosenkami jakimi usłyszałam były to We are bulletproof pt.2 i No more dream Cóż dopiero po trzecim przesłuchaniu mi się spodobały ale kiedy zobaczyłam układy taneczne to po prostu mnie zatkało, ponieważ nigdy nie widziałam aż tak równego tańca. Jak nie wierzycie to zobaczcie sami Tu i Tu. Później zupełnie przez przypadek trafiłam na piosenkę N.O po przesłuchaniu nuty  i obejrzeniu teledysku stałam się fanką BTS. Co do układu również był genialny i do tej pory nie wiem z którego utworu taniec podoba mi się najbardziej O_O. Po jakimś czasie doczekałam się ich pierwszego Comebacku z Boy in luv. Przyznaje byłam bardzo zaskoczona bo gdy poznałam ten zespół zapowiadało się dość buntowniczo a wyskoczyli z wykonem o miłości. Ale nie zawiodłam się bo jak zwykle było super a w teledysku było kilka śmiesznych momentów . A taniec no cóż zobaczcie sami Tu. Fajny prawda? Teraz tylko kolejny Comeback i kolejne zaskoczenia tak samo było z Just one day i układ taneczny Tu O_O. No tego to się wcale nie spodziewałam. Ale pomysł z krzesłami i zegarem był naprawdę ciekawy. Obecnie Bts wydają Japońskie wersje piosenek wraz z teledyskami. Wydali już dwa No more Dream i Boy in Luv . 



Mam nadzieje że dzisiejszy post wam się spodobał. W miarę moich możliwość będę dodawać więcej postów. Będę głównie pracować nad długościami postów oraz na tym by były ciekawsze. Do następnego postu!



Obrazki z Google Grafika

3 komentarze:

  1. Nice, nawet mi się podoba :P
    Tylko mam pytanie: harmider w foncie to efekt zamierzony, czy wypadek przy pracy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, kocham slang we wpisach! Kobieto, genialna jesteś~
    Zaczynam się martwić o swój mózg, nie umiem wypowiedzieć "rozszerzonej" nazwy zespołu o.O
    Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń

 
Lovingly designed by Tasnim