środa, 4 lutego 2015

Moje ulubione piosenki girlsbandów cz.1

Witajcie! W tym poście napisze o moich ulubionych piosenkach girlsbandów. Jest ich jak narazie niewiele ,ponieważ wole słuchać boysbandów a poza tym bardziej podoba mi się ich muzyka.
 Jednak nie zmienia to faktu że jest trochę piosenek które naprawdę bardzo lubię. Utworów które zaraz opisze mogłabym słuchać całymi dniami, dlatego że mi się tak podobają. Postanowiłam że ta lista będzie miała kilka części ale nie wiem ile, z opisami i z moją opinią wyszło by to naprawdę straszliwie długie. Będzie kilka postów ponieważ tych utworów jest coraz więcej
Dobra dosyć tego wstępu. No to zaczynamy od pierwszej i mojej ulubionej piosenki.

1. Girls Generation - Mr.Mr. tu. Ten utwór jest po prostu genialny. Dziewczyny mają świetne głosy przez co słucha się go naprawdę super.
Jeżeli chodzi o teledysk to spodobał mi się średnio. Ale nie zmienia to faktu że jest bardzo oryginalny i ciekawy. Chociaż po dwóch latach słuchania k-popu nie widziałam żeby jakikolwiek teledysk nie był jedynym w swoim rodzaju XD. Chodzi mi o to że nie widziałam nigdy dotąd tak "szpitalnego" teledysku u żadnej żeńskiej grupy.
 Jeżeli nie słyszeliście nigdy tej nuty to naprawdę ją wam polecam. A układ taneczny jest fajny więc myślę że może się go nauczę tańczyć. Przyszedł czas na kolejny utwór.


F(x)

2. F(x) - Hot summer tutaj. Takim właśnie sposobem jesteśmy już przy drugim wykonianiu. Tym razem zespołu F(x). Piosenka jest naprawdę fajna ale ... przez nią jeszcze bardziej zachciało mi się wakacji -_-.
Na szczęście są teraz ferie i jest wolne od szkoły XD. Dobra wracając do tematu utworu. Jest naprawdę miły w słuchaniu i bardzo poprawia humor. Dodatkowo w teledysku dziewczyny ubrane są typowo wakacyjnie i  w żywe, kolorystycznie ubrania. Co tylko dodaje klimatu do piosenki i filmiku. Uważam że jest to jeden z lepszych utworów F(x).

3. Apink - NoNoNo tutaj. Uwielbiam taki typ melodii. Jest strasznie rytmiczny i łatwo wpada w ucho.
Można słuchać jej całymi dniami a i tak się nie znudzi. Jeżeli chodzi o teledysk to osobiście uważam że jest bardzo uroczy i miły dla oczu. Przedstawia on przygotowywania do imprezy przez dziewczyny z Apink. Pokazane jest tam między innymi jak pieką tort i dmuchają kolorowe balony. Jak widać na filmiku mają przy tym wiele zabawy. Po skończonych przygotowaniach wszystkie zdmuchują świeczki na torcie. Tak jak pisałam już wcześniej teledysk jest uroczy ale dodatkowo nie jest przesłodzony.
Gdy oglądałam dużo wcześniejsze teledyski innych girlsbandów po prostu mdliło mnie od tej słodkości. A tutaj wręcz przeciwnie dla tego za to ogromny plus.

4. Red Velvet - Happines tutaj. Piosenka jest świetna. Daje pozytywnego kopniaka dzięki któremu naprawdę poorawia się humor.
 Słuchając tego wykonania miałam ochotę tańczyć. Teledysk jak pewnie zauważyliście jest pełen kolorów i ogólnie wszystkiego zaczynając od kwiatków i papugi a kończąc na pomadkach. Nie wiem czy zwróciliście uwagę na małego ,różowego misia. Czy tylko mi on przypomina  te słynne misie z żelków Haribo XD? Dobra teraz na poważnie ci co wymyślili kreacje dziewczyn mieli dobry pomysł z tymi kolorowymi końcówkami bo pasuje to do tego tęczowego teledysku.
 No i tym właśnie cudownym sposobem jesteśmy w środku postu. Mam nadzieję że się jeszcze nie zanudziliście XD. Dobra koniec żartów lecimy do piątego utworu.

Girls Generation

5. Girls Generation - Galaxy Supernova tu. Czyli kolejny fantastyczy kawałek pełn kolorów.
Bardzo podoba mi się ten utwór. Jeżeli chodzi o teledysk to nieco przypomina mi dyskotekę z tymi kolorami zwłaszcza początek XD. Nutka jest naprawdę melodyjna przez co ma się ochotę tańczyć. Taniec do utworu nie wygląda na jakiś szczególnie trudny ale bardzo pasuje do jego klimatu.
Myśle że pasuje na jakieś imprezy szczególnie teraz w okresie karnawału. Naprawdę polecam ją do przesłuchania. A teraz czas na przedostatni utwór w tym poście.

6. F(x) - Electric Shock tutaj. Kolejne szóste już nagranie a zarazem bardzo energiczne. Niewiele da napisać się o teledysu, ponieważ dziewczyny głównie tańczą i od czasu do czasu pokazane są jak chodzą.
 Ale tła przed którymi tańczą są naprawdę pasujące do klimatu wykonu. Oczywiście F(x) nie tylko fajnie tańczą ale i śpiewają co sprawia że wszystko idealnie do siebie pasuje zaczynając od muzyki a kończąc na strojach.
Jeżeli lubicie lub nie słyszeliście o F(x) to naprawdę bardzo ,bardzo polecam wam tą piosenkę. Ale uważam że naprawdę dużo utworów tego girlsbandu jest świetnych.

7. Secret - Madonna tutaj. No i dotarliśmy już do ostatniego dzisiaj utworu. Który jak powyższe kawałki jest bardzo szybko wpadający w ucho. Właściwie to w tym poście nie ma ani jednego smutnego XD.
Co do teledysku podobnie jak w poprzenim nie bardzo jest co opisywać poza wyglądem dziewczyn i strojami niektórymi przypominającymi stroje Madonny. Oczywiście taniec Secret jest super co do tego nie mam wątpliwości.
Tak jak w powyższych opisach bardzo polecam tą piosenkę i teledysk do słuchani i oglądania.



Dziękuje wam za to że czytacie tego bloga. Mam nadzieję że post chociaż odrobine wam się spodobał i będziecie czekać na kolejne i kolejne. Oraz że będziecie cierpliwi i nie porzucicie czytania tego bloga. Jeszcze raz dziękuje. Do następnego postu!



Obrazki z Google Grafika

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Lovingly designed by Tasnim