czwartek, 3 lipca 2014

Powitanie

Witajcie! Postanowiłam dać temu blogu jeszcze jedną szanse,dlatego też usunęłam wszystkie posty jakie do tej pory na nim były i postanowiłam zacząć od początku. Moje stare posty były straszliwie krótkie i odpowiednio nierozwinięte. Blog ten będzie teraz pełen rankingów i innych podobnych rzeczy związanych głównie z k-popem i anime. Podobnie jak na początku. Tyle że posty będą dłuższe i w miarę mojej możliwości będą się częściej pojawiały. Wyczekujcie kolejnych postów które pojawią się już niedługo.

4 komentarze:

  1. Yaay, odświeżenie~
    To jak, kiedy mam cię "zapisać" na kurs interpunkcyjny u mnie? C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice to meet ya, miss Heart of Rose ♥
    No czekam, czekam na posty.
    Weny życzę.

    OdpowiedzUsuń

 
Lovingly designed by Tasnim