wtorek, 23 czerwca 2015

Comeback BIGBANG z BANG BANG BANG i We Like 2 Party

Witajcie po raz 2 tak jak obiecałam wcześniej drugi post. Tym razem o BIGBANG i ich kolejnych dwóch piosenkach BANG BANG BANG i We Like 2 party. Bardzo czekałam na ich najnowsze piosenki. Przy pierwszej nie zawiodłam się a przy drugiej przez teledysk ze śmiechu zaksztsusiłam się herbatą XD.
 Co mnie tak rozsmieszyło? O tym będzie później. Już nie mogę się doczekać kolejnych utworów BIGBANG ponieważ czuje że mnie nie zawiodą. W poprzednich utworach czegoś mi zabrakło a w tych to coś było i z tego powodu ogromnie się cieszę.
Jak zwykle są szalone i nieprzewidywalne teledyski jest to jeden z powodów z jakich ten zespół zaliczam do swoich ulubionych (licząc z BTS ,GOT7 czy EXO). Czas na konkrety. Nie przedłużając zaczne od BANG BANG BANG.


BIGBANG- BANG BANG BANG tu

Zdecydowanie brakowao mi tego absurdu i szaleństwa które znajduje się w tym teledysku XD. Wspomniałam już o teledysku dlatego muzykę zostawie na koniec. Cóż klip  jest... świetny. Czas na moje ulubione momenty. 
Zaczniemy od T.O.P'a moment przy jego partii mnie po prostu powalił. Jego ruchy wyglądały tak jakby gadał jakieś cięte riposty do tego kosmonauto- kosmito podobnego czegoś. A to wszystko zaskoczyło to coś że aż na kolana padł XD. Przyznaje z tego nie mogłam przestać się śmiać. Kolejnym były te skaczące samochody. Jak to zobaczyłam pierwsze co pomyślałam było ,, Ile oni musieli włożyć w to wszystko kasy ''?!O_O,, Pewnie nie tylko ja tak pomyślałam ale mniejsza XD. Kolejnym momentem było te wynurzanie się z pisaku przez Maknae BIGBANG. Uważam że było to naprawdę fajne. Ostatni mój ulubiony moment należy do szalonego lidera GD. Jak zobaczyłam jego czerwono -malinowe włosy byłam zaskoczona ale jak były te momenty z makijażem i brokatem to poprostu mowę mi odebrało z wrażenia O_O. Bardzo mi się to spodobało ogólnie w teledysku było jeszcze mnóstwo fajnych momentów ale to były moje ulubione.  Dobra o MV tyle czas na taniec. Taniec mnie również bardzo pozytywnie zaskoczył to chyba ich (moim zdaniem) najlepszy układ taneczny ,zresztą zobaczcie tutaj. Teraz trochę o wyglądzie. Wygląd epicki szczególnie GD i pandy. Jedyne co mnie doprowadzało do śmiechu w ich wyglądzie to czapka T.O.P'a taki londyński styl XD. 
Kolejną rzeczą jest świetna piosenka która bardzo mi się podoba jedyne do czego nie mogłam się przekonać to refren ale to już przeszłość (^_^). Gdybym miała ocenić dałabym 10/10. Ten wykon o wiele bardziej podoba mi się niż poprzednie.


BIGBANG- We Like 2 Party tu
Piosenka bardzo mi się spodobała. Taka dość spokojna, jest przeciwieństwem powyższej. Bardzo miło się słucha i jest dobra na poprawe humoru. 
Jednak w refrenie zaleciało mi trochę One Dierction. Nie żeby mi to coś przeszkadzało nie, nie, nie nic z tych rzeczy. Po prostu uważam że wygląda to bardzo ciekawie w przypadku BIGBANG. Dobra czas na teledysk. Ja poprostu byłam pewna że oni coś pili przed nakręceniem tego teledysku byłam pewna na 100% XD. Jak się okazało z artykułu który znalazłam w internecie nie pomyliłam się wcale XD. Wypili alkohol i teledysk kręcili a z tego wyszły takie rzeczy że jak wspomniałam na początku postu ze śmiechu zaksztusiłam się herbatą. No kto by się nie śmiał z Daesunga wspinającego się z basenu po filarze lub chłopaków malujących na twarzy śpiącego Daesunga wąsów czy Maknae tańczącego z dmuchanym krokodylem XD? No ja się pytam kto XD? Śmiem twierdzić że jest to MV dobre na poprawę humoru jeżeli miało się zły dzień XD. 
 O wyglądzie chłopaków nie ma co pisać bo wyglądali dość ... normalnie jak na nich XD. 
Utwór podoba mi się gdzieś tak 9/10 bo zalatuje szaleństwem i wakacjami których nie mogę się już doczekać w piątek zakończenie roku! YEAH!


Mam nadzieje że drugi dzisiejszy post wam się spodobał. Mam również nadzieje że udało mi się ukazać w nich moje uczucia. Do następnego postu ~.

2 komentarze:

  1. T.O.P.
    T.O.P.
    #FangirlMoment
    *_*
    ^_^
    ~(O.O)~

    OdpowiedzUsuń
  2. 23 years old Marketing Assistant Bernadene Sandland, hailing from Guelph enjoys watching movies like Vehicle 19 and Do it yourself. Took a trip to Historic City of Meknes and drives a Legacy. dowiedz sie wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń

 
Lovingly designed by Tasnim