czwartek, 4 czerwca 2015

Powrót EXO

Witajcie! W dzisiejszym poście napisze o najnowszej piosence Exo ,która jest bez udziału Tao, a jutro o kolejnym Comebacku BIGBANG.
 Przynajmniej taką mam nadzieje. Jak będzie ,pożyjemy zobaczymy. Będę szczera ,nie myślałam że zespół tak szybko wyda nową piosenkę ,śmiem nawet twierdzić że to chyba jeden z  ich najszybszych powrotów jak do tej pory ,oczywiście nie licząc Growl XD. Jak wcześniej stwierdziłam album mnie nie powalił ale ostatnia wydana piosenka ... może nie a może tak ?
Przeczytacie to się dowiecie a co podroczę się z wami troszeczkę XD. No ale dobra nie przedłużając niepotrzebnie ... a może potrzebnie XD? Przejdźmy do konkretnych  konkretów czyli piosenki w obydwu wersjach.



EXO - Love me right (wersja kor.tutaj ,wersja chiń. tu )
 Uwaga ! Uwaga! Rozwiązanie zagadki z początku XD! Otóż będę szczera ,piosenka mnie naprawdę powaliła jako pierwsza od długiego czasu. Jak tamtej czegoś brakowało ,tak teraz wydaje mi się że najnowszej nic nie brakuje.
Jak uważałam ,że tamta była średnia tak ta mi się podoba O_O. Utwór jest naprawdę bardzo energiczny i szybko wpadający w ucho. Nie mogę przestać jej słuchać ,a teraz mała ciekawostka, pierwszy raz wersja chińska mniej podobała mi się niż koreańska O_O. Dobra czas na teledysk. Uważam że w filmiku zdecydowanie za dużo się dzieje i nim przyjże się jednej części zaraz jest nastepna ,innymi słowy wychodzi masło maślane. Taka jest prawda a pozatym ciężko coś sensownego napisać nie mówiąc o tym że są tak porąbane momenty że wow. Przykład? Dobra ,po co Sehun leży na torach?! Za wygodnie to mu napewno nie jest XD. Jedyne co załapałam z tego teledysku to to że mają załamkę z jakiegoś powodu i rzucają kaskami. Uważam też że jest po prostu kiepski.  Taniec hmm po urywkach jak narazie stwierdzam że jest naprawdę fajny. Jaki jest rzeczywiście zobaczy się przy występach (^_^).  Jeżeli chodzi o wykonanie to jest całkiem fajne. Napisze teraz o tym co moim skromnym zdaniem było najfajniejsze po pierwsze Baekhyun śpiew jak zwykle świetny ,Suho wokal po prostu cudowny o wiele lepszy niż zwykle ,a teraz czas na na najlepsze czyli Lay nie dość że świetny wokal to jeszcze RAP O_O. Tego to się nie spodziewałam. Przyznaje się tu mnie mają *_*. Przez to wszystko cały czas zastanawiam się ,dlaczego Lay nigdy nie ma żadnych partii rapu. Ja się pytam DLACZEGO? Dobra dosyć o tym.Teraz coś o wyglądzie chłopaki jak zwykle wyglądają świetnie ,dlatego uważam że pod tym względem nie mam się co zbytnio rozpisywać. Fryzury też jak zwykle fajne. To chyba na tyle jeżeli chodzi o moją opinie na najnowszy Comeback Exo. Jeżeli mam być szczera to oceniłabym 7/10.
Utwór fajny jak wcześniej stwierdziłam ale nadal w fotel mnie nie wbiło i pomimo tego co napisałam wcześniej mam wrażenie jakby stali w miejscu a nawet mieli coraz gorsze piosenki. W tej mocno zaleciało mi stylem Shinee. Ogólnie zauważyłam że SM coraz częściej tworzy bardzo podobne do siebie wykony. Oczywiście pod względem stylu.

Mam nadzieje że post choć trochę się wam podobał.

Obrazki z Google Grafika

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Lovingly designed by Tasnim