wtorek, 23 czerwca 2015

BTS i comeback z Sick

Witajcie miałam napisać posta o Bigbang ale zapomniałam ,dlatego dzisiaj ... dwa posty MUAHAHAHA. Jeden po drugim ,a co mam świetny humor i weny pełną głowę.
Szczerze to aż za pełną ale mniejsza o to. Przejdźmy do tematu dzisiejszego po pierwsze BTS po drugie zapowiedzi comcbacku po trzecie comeback po czwarte MV. Właśnie obejrzałam najnowyszy teledysk BTS i momentaline dostałam weny O_O. Tak jak wspomniałam powyżej obejrzałam już teledysk i od razu wzięłam się za pisanie tego posta bo koło tego co zrobili nie da się przejść obojętnie XD.
Dobra nie wiem co jeszcze napisać bo jeszcze górują nademną emocje. Nie będe przedłużać i napisze co myślę o nowym teledysku BTS.


BTS -SICK tu

Sick jest moją ulubioną piosenką z całego ich najnowszego albumu. Strasznie szybko wpada w ucho, można słuchać jej całymi godzinami ,nie prędko się nudzi i uwielbiam ją ,po prostu nic dodać nic ująć. Kiedy zobaczyłam zdjęcia zapowiadające teledysk wiedziałam że zapowiada się coś mocnego ale, nie spodziewałam się że teledysk aż tak wbije mnie w fotel :O. 
A ostatnio rzadko kiedy to się zdarza. Teraz się zastanawiam jakiej A.R.M.Y nie wbiło XD. Ale naprawdę Jungkook policjant ,Jimin w czerwonych włosach i okularach, V jako detektyw czy Jin jako lekarz *__* . Na początku bałam się co będzie w tym teledysku ,ale muszę to napisać że każdy ,ale to KAŻDY teledysk zaskakuje mnie coraz bardziej i nie piszę tego tylko dlatego że jestem ich fanką poprostu taka jest prawda. Zastanawia mnie też fakt dlaczego dopiero przy I Need U wygrali nagrody w programach typu THE Show ,Show champion czy Music Bank. Wracając do tematu chłopaki coraz bardziej zaskakują i tego nie da się ukryć ani tym bardziej temu zaprzeczyć. Wracając do MV nie będe pisać za dużo co się działo bo będzie maga spoiler. Więc napisze że MV ma bardzo mało wspólnego ze zdjęciami z zapowiedzi nie ma w nim żadnej czerwonej windy ale to nie zmienia faktu że jakaś jest XD. Jeżeli chodzi o wygląd chłopaków to według mnie wyglądają epicko. No to teraz czas przejść do tego co najbardziej lubię czyli taniec na tym również się nie zawiodłam jest jak zwykle świetny i napawdę nie mogę doczekać się całości i jak dla mnie największa niespodzianka : Suga tańczył pzez długi czas w pierwszej lini O_O !!! To jest też jeden z wielu powodów ,dlaczego z ogromną niecierpliwością czekam też na wersje live. Pozatym czekam na dance version tej piosenki i making teledysku bo coś mi się wydaje że będzie to bardzo ciekawe. 
Mam ogromną nadzieję że zdobędą więcej nagród niż przy I Need U. Chłopaki naprawdę dużo pracują i zasługują na to, tu pewnie wszystkie fanki  się ze mną zgodzą. Ogólnie wszystko oceniłabym na 11/10 XD.


Mam nadzieję że post wam się podobał i się nie zanudziliście , ale musicie mi wybaczyć to przez te emocje. Do następnego postu~. 
PS. Jeżeli możecie to proszę dodawajcie komętarze bo mam wrażenie jakbym do ściany pisała.

Obrazki z Google Grafika

1 komentarze:

  1. Te błędy mnie zabiły. Gorzej niż kajaki. Zapal mi świeczkę pamięci.
    [*]
    Dawno cię nie było, głupku.
    Znowu k-pop. Wow.
    #WiernyPieseł
    #AlboIKoteł
    #TakNaprawdęJestemWilkiem
    #ChoćMamHerbSpodZnakuSmoka
    Faktycznie, górują nad tobą emocje. Nie tylko nad tobą ;)

    OdpowiedzUsuń

 
Lovingly designed by Tasnim