wtorek, 11 listopada 2014

Ostatnie wydarzenia + moja opinia o nich.

Witajcie! Po dość długiej przerwie która miała trwać dwa tygodnie a trwa kilka miesięcy. Niestety to z powodu ciągłych testów (kłania się druga gimnazjum) przez co człowiek ledwo wiąże koniec z końcem ale to inna sprawa. Podczas mojej nieobecności naprawdę dużo się wydarzyło.
 O czym już na pewno wiecie wszyscy mam na myśli między innymi odejście Luhana z Exo. Szczerze pisząc odejściem Luhana o wiele bardziej się przejęłam niż odejściem Krisa w maju, no ale trudno się mówi.Oczywiście nie zmienia to faktu że dalej bardzo lubię Exo. Czy o tragicznym wypadku Ladies Code osobiście bardzo współczuje fanom z tego powodu. Wiele w tym roku złego wydarzyło się w k-popie ale i dobrego szczególnie dla naszego kraju w którym miały już miejsce dwa koncerty k-popowe, Na których śpiewały zespoły LedApple i VIXX niestety na żadnym z nich nie mogłam być T^T a zbliża się kolejny tym razem Nu'est na którym również nie będę. A z tego co czytałam polscy fani naprawdę pokazali się ze świetnej strony na tych koncertach dlatego  myślę że na tym koncercie będzie tak samo. Jeżeli chodzi o koncerty to mam nadzieje że kiedyś przyjadą do Polski Super Junior , BTS lub Exo ( dwa ostatnie pewnie was nie dziwią XD). Po tych koncertach można spokojnie stwierdzić że jest najazd boysbandów na Polskę XD.

 Bardzo zaskoczyła mnie też sprawa Jessici z Girls Generation ,żeby wywalić dziewczynę z zespołu tak z niczego po 15 latach?! O_O Kiedy się o tym dowiedziałam po prostu nie mogłam się nadziwić . To tak jakby nie wystarczyło że sypie się Exo i inne niepotrzebne rzeczy się dzieją. Nie mówiąc już o tym że SM wzięło się ze solowe debiuty które swoją drogą są całkiem niezłe. Człowiek jak widzi co się dzieje w tym k-popie łapie się za głowę. Dobra dosyć tego mojego zrzędzenia i tak na pocieszenie fanów wszystkich zespołów wstawiam to :

Tak na poprawę humoru :).
No cóż po tej mojej szalenie długiej nieobecności należy wam się w końcu kilka postów które są już w trakcie przygotowywania. Mam nadzieje że spodobał wam się dzisiejszy post. Ps.Mam prośbę jeżeli zaglądacie na mojego bloga zostawiajcie jakieś komentarze będzie mi bardzo miło :). Do następnego postu.
Obrazki z Google Grafika

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Lovingly designed by Tasnim