sobota, 15 listopada 2014

BTS i Ich ostatnie comebacki.

Witajcie! Jak zauważyliście nadrabiam dość spore zaległości ,dlatego w tym poście napisze co sadzę o ostatnich comebackach jednego z moich ulubionych zespołów czyli BTS. Bangtan Boys z każdą nową piosenką zaskakują coraz bardziej czego nie da się ukryć. A z każdym nowym teledyskiem i odsłoną staje się coraz większą fanką tego boysbandu. Nie przedłużając zacznę od Danger.
Kiedy pojawiła się zapowiedź teledysku miałam niezłą radochę i z nie cierpliwością oczekiwałam dnia wydania teledysku. Kiedy w końcu się doczekałam niesamowicie się cieszyłam ponieważ powrócili do starego stylu ale piosenki tak dobrej się po prostu nie spodziewałam O_O jak nie wierzycie to
sami zobaczcie Tu. Jak zwykle ciekawy przekaz który jest przeciwieństwem żeńskich utworów.


Tak wygląda okładka całego albumu.

No ale teledysk też świetny i zaskakujący. Największe zaskoczenie... Jungkook grający na pianinie tego to bym się w życiu nie spodziewała. No dobra teraz bez żartów naprawdę teledysk jest bardzo dopasowany do piosenki  i przez to jest fajny. Jeszcze dodając ich niesamowity wygląd to już wogóle perełka XD. Nie wspominając już o kolejnym genialnym układzie tanecznym ( dla ciekawych tutaj ) przez który mam jeszcze większy dylemat który z tych wyszstkich lubię najbardziej dla nie zorientowanych w tym temacie odsyłam tutaj. Długo nie trzeba było czekać na Bangtanowe żarciki przy tańcu do Danger tu. Gdy to oglądałam nie mogłam przestać się śmiać XD. No ale to jedna z wielu niespodzianek jakie na serwują.

Drugi comeback z War of Hormone też jest świetny (teledysk tutaj) jak zwykle mile zaskakujący ale jest jedno ale dlaczego Jungkook ma miejscami podarty sweter a Jin ma dziurę w bluzce? Ja rozumiem że tak może miało być podarte ,spodnie jeszcze mogą być ale sweter i bluzka O_O? Poza tym małym szczegółem wszystko jest ok. Teledysk ma fajny czarno -biało- czerwony klimat który pod koniec teledysku jest już w pełnych kolorach. Piosenka również bardzo mi się podoba. Poza tym więcej tekstu niż zazwyczaj ma zarówno Jin jak i V więc to też jest naprawdę ciekawe. Oczywiście układ do piosenki też super ( tu). Nie mogło zabraknąć też Bangtanowych żarcików tanecznych w wersji Halloween tu tak jak w poprzednim nieźle się uśmiałam XD. Jungkook przebrał się za śmierć , Rapmonster za wampira -naprawdę nawet nieźle wygląda jako wampir.Jimin za Charliego Chaplina, J-Hope za więźnia , Suga za Chucky, V za Jokera z filmu Batman. Czego mnie to nie dziwi XD? No i Jin za pirata ale nie za byle jakiego pirata bo za Jacka Sparowa sądząc po ciuchach. Wiecie fani Piratów z Karaibów zawsze takie rzeczy rozpoznają. Co mnie w tym wszystkim najbardziej rozbawiło? Przede wszystkim Jin udający że upił się zwykłą wodą w butelce. Ale takich śmiesznych
momentów jest przecież o wiele,wiele więcej w Halloweenowej odsłonie :P

A teraz czas na japońską wersje Danger tu szczerze pisząc obie wersje podobają mi się tak samo. Jeżeli chodzi o piosenkę to właśnie ta z japońskich wersji których do tej pory wydali podoba mi się najbardziej. Jeżeli chodzi o teledyski to tak jak w przypadku wersji są u mnie na równi. Wyglądu też nie mogę się przyczepić bo wyglądają po prostu super.

Mam nadzieje że post przypadł wam do gustu. Spodziewajcie się kolejnych a i ponawiam prośbę o pisanie komentarzy jeżeli oczywiście moje posty wam się podobają. Dziękuje za waszą cierpliwość. Tak więc oczekujcie kolejnych postów.



Obrazki z Google Grafika

1 komentarze:

  1. Przyczepię się, a co - mam prawo jako chorobliwa humanistka.
    Charlie Chaplin się odmienia - to "osobnik męski" (jakbym nie mogła powiedzieć mężczyzna), więc w tekście powinien być zapisany jako "Charliego Chaplina".
    Przecinki leżą, klasyka - ale to ci wybaczam, ze względu na twoją "wadę(?)" - jakkolwiek inaczej można nazwać dysortografię. Jednak z interpunkcją nie jest aż tak źle, bo dopatrzyłam się tylko dwóch błędnie postawionych kropek (w zasadzie to jednej, ale któreś zdanie zaczynało się od "A", więc to też liczę jako źle postawioną kropkę, bowiem, owszem, można zaczynać zdania od tejże litery, ale tylko wtedy, kiedy pozwala na to kontekst - tego tutaj nie było).
    Chwalę cię za długość postu - widzę, że nad tym pracujesz. Oby tak dalej! :3
    "V za Jokera z filmu Batman" *.* Holy fu*king sh*t, kocham WSZYSTKICH Jokerów :D
    Na koniec chciałabym przeprosić za taką formę komentarza - mam tu na myśli głównie poprawianie błędów. Po prostu na j. polskim znam się w pewnym stopniu, a k-pop to dla mnie czarna magia.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń

 
Lovingly designed by Tasnim