środa, 10 grudnia 2014

15 faktów o mnie.

Witajcie! Dzisiejszy post będzie inny niż wszystkie. Dlaczego? Napisze dzisiaj kilka ciekawostek o sobie. Należy wam się to za czytanie tego bloga i waszą cierpliwość do moich błędów w pisowni. Ale przede wszystkim że pomimo moich nieraz kilku-miesięcznych nieobecności i tak go czytacie za co bardzo dziękuje. Nie przedłużając życzę miłego czytania.

1. Pomimo tego że mam dysgrafę i dysortografię z języka polskiego mam same trójki, czwórki i piątki.
2. Do założenia bloga namówiła mnie moja najlepsza przyjaciółka Monika.
3. Mam trudności z otwieraniem się na innych ludzi.
4. Część charakteru, którą pokazuje na blogu, zna tylko niewiele moich znajomych, czyli zaledwie kilku i osoby czytające tego bloga.
5. Mam mały lęk wysokości i boję się jeździć windami, dlatego wolę wchodzić na przykład 11 pięter schodami niż postawić chociażby nogę w windzie XD.
6. Jestem olbrzymią kociarą.
7. Uwielbiam urocze rzeczy, chociaż na co dzień wcale tego nie pokazuję.
8. W szkole uważają mnie za dziwaka przez to, że jestem za spokojna i za cicha jak na swój wiek, ale jak się bardzo zdenerwuje (co jest rzadkością) i wrzasnę na całą klasę, to robią minę, jakby w życiu się nie spodziewali, że potrafię być wybuchowa. Póki co zdarzyło mi się to tylko dwa razy.
9. Moja przyjaciółka Monika wciągnęła mnie zarówno do świata anime i mangi, jak i do świata k-popu.
10. Uwielbiam kolory: niebieski, fioletowy, czarny i czerwony.
11. W k-popie słucham głównie boysbandów, ponieważ ich muzyka podoba mi się bardziej niż ta, którą tworzą girlsbandy.
12. Nie boje się ani myszy ani pająków i nigdy się nie bałam.
13. Gdyby zajrzeć na moje konto na stronie MyAnimeList nie ma ani jednego anime hentai ,yaoi (JAK TO?! - dopisek korektorki ~ Kyune) czy yuri.
14. Za to owa lista pełna jest anime z gatunku romansów, komedii i fantasy, rzadziej akcji czy tematyce szkolnej.
15. Moimi ulubionymi filmami są ,,Piraci z Karaibów" i ,,Opowieści z Narnii "



Myślę że narazie 15 faktów o mnie wystarczy. Jeżeli będziecie chcieli wiedzieć więcej na mój temat to kiedyś jeszcze napisze podobnego posta. Do następnego postu ^^.
Obrazki z Google Grafika




2 komentarze:

  1. Cześć!

    Przepraszam, że zajęło mi to chwilkę, ale jestem :D Przeziębiłam się okrutnie i nie miałam siły klapki laptopa podnieść :/

    Zostawiłam obszerniejszy komentarz pod Twoim pytaniem u mnie na blogu, ale tutaj chciałam tylko powiedzieć, że już Cię lubię za miłość do kotów! =^_^=
    Mamy nawet ciut więcej wspólnego :)

    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za komentarz ciesze się że Znalazłaś czas na przeczytanie tego.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

 
Lovingly designed by Tasnim